Kawasaki, mere bredt anerkendt i skomarkedet til badmintonsko, har eksisteret i over 4 årtier. Cult sneaker brandet har tilpasset sig tendenserne i de 4 årtier, startende med sportssko i 70'erne, efterfulgt af discosko i 80'erne, og derefter arbejderskoen i 90'erne, og endelig nutidens trendy retrosko. 4 årtier i markedet betød også 3 årtier værd af tradition og erfaring akkumuleret for at forstå forbrugernes behov inden for mode. Det danske skomærke har fremstillet sko i de samme fabrikker, og endnu mere overraskende, med de samme maskiner, som de havde 40 år siden, hele tiden med naturlige produkter.
Læs mere
Ved at have hele produktionen placeret i Europa, kan virksomheden sikre en miljøvenlig produktion. Først blev skoen kun produceret i to farver, men i dag er udvalget fra Kawasaki sko nu vokset til at omfatte mange farver og mønstre. Med en meget robust forbrugerbase beliggende i det nordlige Europa, er brandet meget populært i Skandinavien. I virkeligheden har det været en bestseller sko på sit hjemmemarked i Danmark. Succes på det skandinaviske marked har sat skub i virksomheden, som har været den udløsende faktor for en yderligere ekspansion i Europa. Brandet holder sig altid tro mod sin oprindelighed, men det behøver ikke nødvendigvis at betyde, at designet ikke kan ændres. Det afgørende er at selskabet stadig er afhængig af dens grundlæggende værdier, og den brede vifte af sko, som Kawasaki har i sin kollektion, passer ind i ethvert muligt humør, som du går igennem. Kawasaki er nu på Footmall.se. Footmall sigter mod at være humørringen, som din mor havde fra tidligere dage. Footmall ønsker at forudse dine følelser, og give dig de rigtige par sko, der passer vidunderligt med det, uanset udsvingene. Accessorize med mere end en humørring, accessorize med Kawasaki.
Læs mere