Jonak venter i gaderne i Paris. Jonak lytter til gaderne i Paris. Jonak forstår stemningen af parisere. Jonak forudser forventningerne af parisere. Og det lykkes for Jonak. Jonak bliver til en perfekt sko for dem, der er meget prisbevidste. Jonak sko er stiliseret efter et lys, der strækker sig over moderne design. Brandets filosofi "Access to excess" illustrerer selskabets beslutsomhed om at give sine kunder høj kvalitetsfodtøj, uden at de går bankerot. Jonak ønsker, at forbrugerne forstår, at blændende fodtøj ikke betyder dyrt fodtøj, især for kvinder, der har brug for et flotte par sko til mange forskellige lejligheder i deres liv.
Læs mere
Jonak forsøger at gøre kollektionen tilgængelig i over 70 forretninger rundt om i verden, hvilket er en virkelig imponerende bedrift for ethvert modebrand for den sags skyld. De skaber varierede kollektioner hver årstid, der inspirerer kvinder og fremhæver Jonaks glans. Joseph Nakam, grundlægger af Jonak, var inspireret af "Nouvelle Vague", som oversat fra fransk betyder "new wave" i 1964. Nakam tog Jonak og udviklede det fra det multibrand, som det plejede at være, til det færdigudviklede designerbrand, som det er nu. Det betyder ikke noget, hvis du er på vej ud til en aften i byen med pigerne, eller hvis du skal på en date med at smuk mand, som du har længtes efter. Jonak sko vil give dig hvad du ønsker, som du både kan føle dig godt tilpas i og se godt ud. Jonak er nu på Footmall.dk. Footmall har til formål at være St Peter ved himlens porte, så du kan komme i paradis. Høj kvalitet kommer til en billig pris med Jonak.
Læs mere