Guess sko er nu kommet til at repræsentere et high-end mærke, der fremmer mode som europæisk elegance med en amerikansk kant. Flere år siden repræsenterede de et oprør i unge, og er siden blevet en søjle af Guess appel til forbrugere. Det startede med skildringen af modeller, der var klædt sparsomt og poserede provokerende i de første par Guess reklamer. Forbes hævdede, at dette antændte teenageres besættelse af sex, magt, opmærksomhed og selvkærlighed. 2 årtier frem er Guess brandet vokset til at repræsentere opstanden af unge, mens raffinementet stadig er bevaret, hvilket får brandet til at charme sig ind på unge og gamle.
Læs mere
Guess blev grundlagt i 1981 og var opkaldt efter de berømte par jeans. Ejerne mente at det var let at udtale "Guess". Brødrene Paul og Maurice Marciano grundlagde tøjmærket i Beverly Hills i 1981. De franske brødre flyttede fra Frankrig i første omgang på grund af en enorm skatteopgørelse fra deres kæde af detailforretninger, som siden blev afgjort. Guess er nydt og elsket over hele verden, men især i Canada og USA, og Guess sko oser af luksus og komfort med dristige linjer og bløde farver. Guess er ofte forbundet med tilbehør, såsom smykker og ure, men det er let at gå glip af alle de stilfulde tøjkollektioner, som dette mærke år efter år leverer til deres kunder globalt. Guess er nu på Footmall.dk. Footmall sigter mod at være rocker-kæresten, du har skjult fra dine forældre. Footmall ønsker at skubbe dig til at flytte denne holdning, omdanne dit kropssprog og løfte dig fysisk og følelsesmæssigt med den simple handling at tage et par sko på, uanset anledningen. Der er en del af dig, der ønsker at gå imod systemet. Gør det, tag et par Guess sko på.
Læs mere