Bevæbnet med overbevisning, at hvis du kan drømme det, kan du gøre det. Bianco bestræber sig på at være det eksperimentelle brand, der vedvarende skubber grænserne, ikke kun gennem deres fodtøjs design, men også gennem deres skokampagner. At skubbe grænserne er noget unge damer overalt konstant gør, især når de er forvirret. Bianco ønsker at lade disse damer kanalisere den hjælpeløshed gennem mode, hvor forvirring altid vil føre til inspiration. Talentfulde skomagere designer også Bianco sko med inspirationen fra den internationale modescene. Selvom de hardcore i nogle elementer, er Bianco sko udformet til kvinder i alle aldre og sociale grupper.
Læs mere
De fleste af Biancos skokampagner trivedes på grund af deres simple idé koncept. Bianco reklamer haft ofte en sætning placeret i hjørnet (aldrig i midten) af billedet, mens modellerne er prydet med sko i baggrunden. Slogans inkluderer "Please stop global warming", “How to double your collection”, “Hands are so last year”, “Global financial crisis”, og “The stiletto effect”. Disse iøjnefaldende kampagner har slynget brandet i stratosfæren af kreativitet, hvilket er et bevis til masserne, at Bianco produkter til bakke op om deres filosofi om at være anderledes. Glem ikke at Bianco sko ikke kun er til kvinder, men også til mænd. Brandet er for det meste på det skandinaviske marked, og de leverer de perfekte løsninger for mænd med en præference for klassisk stil. Dette omfatter sko, der er det perfekte match til din suit, eller hvorfor ikke robuste støvler, som forbereder dig til vinteren med stil? Bianco er nu på Footmall.dk. Footmall sigter mod at være den rock and roll kæreste din far er bange for, at du vil tage med hjem. Footmall ønsker at du twister dine traditioner. Løb ikke hjemmefra, men udfordrer samfundet med Bianco.
Læs mere